Visuaalinen ilme on tärkeä osa yrityksen viestintää ja brändin rakentamista, se vaikuttaa mm. siihen miten yritys erottuu kilpailijoistaan ja hyvin suunniteltuna ja johdonmukaisesti käytettynä se tukee yrityksen tavoitteita ja tunnettuutta.
Huolella mietitty brändin visuaalinen ilme kertoo heti mitä yritys edustaa, visuaalisuus onkin enemmän kuin vain esteettinen valinta.
Mitä teidän brändinne kertoisi ilman sanoja?
Kuvaan teille, teitä varten, juuri sen mukaisesti miten te hyödytte kuvista eniten.
Kun yrityksen visuaalinen ilme ja brändi ovat kohdillaan ja kuvaukset suunniteltu sen mukaisesti edustavat kuvat juuri sitä kokonaisuutta ja tarinaa mitä te haluatte kertoa, arvoistanne, henkilöistänne, historiastanne kuten myös tulevaisuudestanne. Kuvilla luodaan se tunnelma mikä saattaa olla ratkaiseva tekijä asiakkaan ostopäätöksessä. Visuaalista materiaalia (unohtamatta videota) tarvitaan paljon niin viestintään kuin eri kanavien markkinointiin, ja tämän toteutuksessa olen teitä auttamassa.
Mainos- ja tuotekuvaus pitää sisällään niin paljon eri tapoja, tyylejä, kokoja ja toteuttamisia, joten tärkein on miettiä mitä te tarvitsette juuri nyt! Luommeko uuden tyylin brändillenne vai vahvistammeko jo olemassaolevaa tyyliä, aloitammeko alusta ja otammeko mukaan minkälaisen ja kokoisen työporukan. Olen mielelläni mukana suunnittelemassa jo varhaisessa vaiheessa visuaalista tyyliänne ja kuvienne suuntaa, ja minulla on yhteistyökumppanina maanmainio graafikko Ville Angervuori.
Erottautuminen muista on helppoa hyvillä ja omanlaisillaan kuvilla, suosittelenkin kaikille oman kuvapankin perustamista. Täten teidän käden ulottuvilla on ne omat originaalit kuvat jokaiseen postaukseen somessa, mainontaan eri kanavissa kuten myös yrityksen sisäiseen viestintään. Pystymme toteuttamaan kuvapankkikuvaukset juuri teidän tarpeidenne mukaisesti. Yrityksen visuaalisesta ilmeestä voit lukea enemmän täältä. Oman yritykseni brändäyksestä voit lukea täältä.
Eri kuvauspaketeista lisää infoa sivulla “Kuvauspaketit“.